کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316538 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلاهبرداری میلیونی از پزشکان و استادان دانشگاه با جعل عنوان سرویس «یاهو»

کلاهبرداران با جعل عنوان سرویس «یاهو» میلیون ها تومان از استادان دانشگاه ها، پزشکان و دانشجویان دوره دکترا در استان مازندران کلاهبرداری کردند و پول ها را به کشورهای مکزیک و کاستاریکا انتقال دادند.

به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛ در یکی دو ماه اخیر تعداد زیادی از استادان دانشگاه، پزشکان و دانشجویان دوره دکترا شکایت های متعددی را به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران تقدیم کردند و اظهار داشتند که افرادی با جعل عنوان سرویس یاهو از آن ها کلاهبرداری میلیونی کرده اند.

با ثبت این گزارش، گروهی از کارآگاهان زبده پلیس فتای مازندران مأمور پیگیری این پرونده شدند. آن ها در بررسی های فنی و تخصصی خود ابتدا ایمیل هایی را که ظاهرا از طرف شرکت یاهو برای استادان دانشگاه و پزشکان ارسال شده بود به دقت بررسی کردند و دریافتند کلاهبرداران صفحه ای را کاملا به شکل صفحات یاهو طراحی کرده اند که همین موضوع سبب گمراه شدن شاکیان شده بود و آن ها اظهار می داشتند این ایمیل ها واقعا از طرف شرکت یاهو برایشان ارسال شده است.

کلاهبرداران در این ایمیل ها از طعمه های خود خواسته بودند که رمز سرویس ایمیل خود را برای آپدیت ارسال نمایند. این گزارش حاکی است تمامی افرادی که این ایمیل برایشان ارسال شده بود به این درخواست پاسخ مثبت داده بودند و با قرار دادن رمز خود در این سرویس غیرحقیقی (جعلی) موجب شده بودند تا کلاهبرداران پشت این صفحه مجازی با تغییر رمز ایمیل این افراد دست به کلاهبرداری گسترده بزنند.

شگرد کلاهبرداران نیز در این کلاهبرداری منحصر به فرد، این بوده است که پس از دریافت رمز ایمیل افراد به سیستم ایمیل آن ها دسترسی پیدا و فهرست کلیه تماس ها و مکالمات آن ها را مرور می کردند. آن گاه که متوجه می شدند افرادی از طعمه هایشان با افراد دیگری روابط نزدیک تری دارند، خود را به عنوان دوست فرد دارنده ایمیل جا می زدند و برای آن ها ایمیل هایی با مضمون ارسال کمک مالی می فرستادند که در اغلب موارد این پزشکان و استادان دانشگاه به گمان این که واقعا دوستشان برای آن ها ایمیل فرستاده و درخواست کمک کرده است سریعا پول به شماره حسابی که برایشان ارسال شده بود، واریز می کردند.

ادامه گزارش حاکی است، سرانجام پس از تماس های تلفنی پزشکان و استادان دانشگاه با دوستان خود که تقاضای پول کرده بودند، دریافتند که اصلا دوستانشان از آن ها چنین درخواستی نداشته اند و چنین ایمیل هایی را ارسال نکرده بودند. با روشن شدن این مطلب جمع زیادی از پزشکان و استادان دانشگاه که بدین شیوه از آن ها کلاهبرداری شده بود موضوع را به پلیس فتا اطلاع دادند که سرانجام کارشناسان و متخصصان پلیس با تلاش های شبانه روزی خود موفق به شناسایی محل انتقال پول ها در کشور مکزیک و کاستاریکا شدند ولی کلاهبرداران از ایران گریخته اند.

معاونت اجتماعی پلیس فتا با اشاره به این شیوه نوین کلاهبرداری گفت: پیش از این پلیس فتا کلاهبرداری با چنین ترفندهایی را به مردم و افراد تحصیل کرده گوشزد کرده بود اما متأسفانه باز هم به دلیل بی توجهی به این هشدارها ما شاهد وقوع چنین کلاهبرداری هایی هستیم. این معاونت اعلام کرد هیچ یک از سرویس دهندگان ایمیل برای تغییر و آپدیت سرورها و سرویس های خود از شما درخواست ارسال رمز نمی کنند؛ بنابراین شهروندان مراقب باشند تا فریب چنین کلاهبرداری هایی را نخورند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8804 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/02/07 تعداد مشاهده: 1452
سافت گذر